Returnering

 

Hvis du ønsker å sende en vare retur, skal du gjøre følgende:

 
1) Download og print returskjema. 2) Fyll ut returskjema. 3) Pakk varene og legg ved returskjema. 4) Send pakken til oss.
  
 

VIKTIG: Pakkeshop Returlapp har vår mottakeradresse tastet inn automatisk. Skriv din egen informasjon under bestillingsinfo.


- Legg én eller flere returlapper i handlevognen og gjennomfør kjøpet
- Vi sender den/de kjøpte returlap(per) til deg på mail. 
- Print returlapp og fest den forsvarlig på pakken.
- Innlever pakken i den nærmeste Bring pakkeshop

Bring returetikett får du kjøpt på linket her: Returetikett Bring
Vær oppmerksom på at når du sender en vare i retur til oss, blir pakken sendt til Brings pakkelager i Norge, som sender pakker videre til vårt kontor i Danmark hver 14. dag.  

Beskrivelse

Ved kjøp av en Bring pakkeshop returlapp er din pakke automatisk forsikret opp til 100.000 kr. 

OBS! Det er ytterst viktig at pakken maksimalt veier 20 kg. Overstiger pakken den maksimale vekt, vil restbeløpet bli oppkrevet etterfølgende.

 

Returnering av varer:

  • Skriv IKKE på emballasjen.
  • Bruk BARE klar tape på emballasjen.
  • Salgsemballasjen må være pakket inn før du sender varen.
  • Varen skal mottas hos oss slik at den kan selges igjen som en ny vare.
  • Når du returnerer til oss er det viktig at originalemballasjen er intakt.
  • Husk å legge ved returlapp eller en kopi av ordrebekreftelsen

 

Skader du, skriver du på eller mister du emballasjen, er det en verdiforringelse av varens verdi og derfor vil det bli fradrag i prisen ved returnering av dine varer.

Som minimum blir det fratrukket min. DKK 200,- av prisen på en vare hvis den originale emballasje er skadet, eller opp til 40% av varens pris hvis det f.eks. returneres uten original emballasje.

Så derfor er det viktig å pakke varen, med original emballasjen, godt inn - enten i en kasse eller med bobleplast, hvis du ønsker å returnere en vare.

Det må bare brukes klar tape på original emballasje!

Eventuel medfølgende software må ikke være aktivert eller plombering brudt. Kort fortalt, må varer alltid returneres og mottas hos oss i minimum samme stand som da de ble avsendt herfra. Derfor ber vi deg sørge for at varen er forsvarlig pakket inn.

Vi mottar ikke pakker sendt pr. efterkrav eller sendt til posthus eller pakkeshop.

Varer uten returrett blant annet: skaffevarer, varer klippet etter mål, pickups, in-ear hodetelefoner, software og produkter som etter åpning ikke kan selges igjen.

 

Opp til 100 dagers returrett

Når du kjøper varer på vår webshop gjelder vår vanlige returrett på 30 dager, men er forutsettningene under oppfyldt kan du angre kjøpet i opp til 100 dager etter kjøpet er foretatt. 

Det er bare et par betingelser:

For å ha 100 dagers returrett på din vare må du være oppmerksom på at varen skal returneres og mottas hos oss i uskadet stand og at vi mottar varen i ubrudt original emballasje. Det må være hevet over enhver tvil at varen ikke har vært pakket opp. 

Har varen vært åpnet / pakket opp / testet / brukt eller emballasjen er skadet, bortfaller den utvidede 100 dagers returrett, og vi behandler returneringen i henhold til kjøpsbetingelsene.

Tilbakebetaling:

Du får tilbakebetalt det beløp, du har betalt til SoundStoreXL ved kjøpet raskest mulig og senest 7 dager etter vi har mottatt varen.

BEMERK:

Vi kontroller ALLTID våre returvarer og du kan miste ditt kjøpsbeløp helt eller delvis, hvis varens verdi er forringet fordi et eller flere av følgende forhold gjør seg gjeldende:

  • Du reelt har tatt varen i bruk.
  • Den er blitt skadet, mens du hadde ansvaret for den.
  • Du har ikke fulgt de begrensninger i angreretten, som følger av plombering, varetype mm..
  • Emballasjen som også betraktes som en del av varen er skadet og/eller varen bærer preg av å ha vært åpnet, og ikke kan pakkes ned og selges igjen som en ny vare.
  • Bedriftskunder, EAN- og offentlige kunder har ingen returrett med mindre annet er avtalt skriftlig.

Se våre kjøpsbetingelser: klikk her

 

 

Tilbake til infosenter oversikten