Reparasjon

Hvis det oppstår en feil på et produkt innenfor garantiperioden (12 måneders garanti fra kjøpsdato + 12 måneders reklamasjonsrett), skal du gjøre følgende:

Send en e-post til info@soundstorexl.com med følgende informasjon:

1: Kontaktopplysninger

2: Ordrenummer

3: Produkt (eventuelt serienummer)

4: Feilbeskrivelse

Avvent svar fra oss om videre prosedyre.


 

Vi svarer innen 24 timer på hverdager.

Pakkelapper

Hvis du skal sende en vare til reparasjon, anbefaler vi at du returnerer med Bring. Du kan bestille pakkelapper i nettbutikken: klikk her

Vilkår for reparasjon

  1. Varen må sendes forsvarlig pakket og helst i originalemballasjen.
  2. Vi betaler fraktkostnadene for retur av varen etter fullført reparasjon (kun privatkunder).
  3. Vi tilbakebetaler dine fraktutgifter for innsending til reparasjon hvis du bruker våre Bring returpakkelapper og dersom reparasjonen omfattes av garanti eller reklamasjonsrett (kun privatkunder).
  4. Hvis den opplyste feilen ikke kan observeres, feilen skyldes feil bruk, eller feilen stammer fra et annet produkt enn det som er sendt inn, pålegges et undersøkelsesgebyr på NOK 600,- inkl. mva (for å dekke serviceteknikers tidsbruk). Beløpet faktureres og må betales før varen returneres til deg.


Reparasjon av Pioneer DJ-utstyr (Controllere, hodetelefoner, høyttalere osv.)

Følg denne lenken: http://repair.pioneerdj.com/customer/claim/

OBS:

1. Under "Country of Purchase" må du velge "Denmark"

2. Under "Dealer Where Purchased" må du velge "Music Group Denmark A/S"