Hjelp og FAQ

Finn svar på spørsmålene dine

Bestille

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Vi har full forståelse, vi ombestemmer oss også! Selv om vi skulle ønske det, kan vi ikke endre eller kansellere bestillingen etter at den er plassert da den går inn i en automatisk pakke- og plukkeflyt.

Skulle varen(e) ikke oppfylle dine forventninger, er du mer enn velkommen til å returnere dem på vanlig måte.

Følg linken her

Hva om jeg vil snakke med noen?

Ja. Du finner vår kontaktinformasjon her.

Hvordan kan jeg betale?

Vi tilbyr flere enkle betalingsmåter:

Betalingskort (debet- og kredittkort)

Klarna

Vipps

Google Pay

Shop Pay

Bankoverføring

Offentlige virksomheter kan betale via EHF-faktura.

Vi tilbyr også flere andre betalingsalternativer – se mer informasjon her

Frakt og levering

Hvor lang tid vil det ta å motta bestillingen min?

Standard frakt tar normalt 2-3 virkedager.

Har bestillingen min blitt sendt?

Du finner track & trace-nummeret ditt her

Returer og refusjoner

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Du kan lese mer om hvordan du returnerer en vare her.

Hvor lang tid vil det ta å motta refusjonen min?

Det avhenger av flere forskjellige ting, som: Betalingsmåte, hvilken plattform varen er kjøpt på og hvilken stand den er i når vi mottar den.

Vi behandler alle returer innen 7 virkedager etter mottak.

Hvordan sender jeg et produkt til reparasjon?

Hvis det oppstår en feil på et produkt innenfor garantiperioden (12 måneders garanti fra kjøpsdato + 12 måneders reklamasjonsrett), følger du enkelt veiledningen her

Generelle spørsmål

Hva er åpningstidene dine?

Du finner åpningstidene her.

Hva er dine Handelsvilkår?

Se vilkår for privatkunder her

Klikk her for å se vilkår og betingelser for bedriftskunder og EAN-kunder.