Hvis der skjer en feil på et produkt innen garantiperioden (12 måneders garanti fra kjøpsdato + 12 måneders reklamasjonsrett), skal du gjøre følgende: 
 
  1. Utfyll vår online reparasjons-skjema.
  2. Send det utfylte reparasjons-skjema til oss.
  3. Avvent vårt svar med anvisninger for reparasjon.
  4. Send produktet i henhold til våre anvisninger (ofte kan varen sendes direkte til produsenten, da det avkorter reparasjonstiden) 
  5. ​Når du sender pakken MÅ du legge ved:
    1. Print av reparasjonsskjema (når du har utfylt skjemaet mottar du en kopi på din mail)
    2. Kopi av originalfaktura (finnes i din kundekonto)
    3. Oversikt over medsendt utstyr f.eks. strømforsyning
    4. Adresse som produktet skal returneres til etter reparasjon
    5. Bring returetikett får du kjøpt her: Bring returetikett
 

 
 

Betingelser for reparasjon

 

  1. Varen må sendes forsvarlig pakket inn og helst i originalemballasje.

 

  1. Hvis den opplyste feil ikke observeres, eller feilen skylles et annet produkt enn fremsendte, pålegges et undersøkelsesgebyr på DKK 400,- inkl. moms. Beløpet oppkreves pr. faktura, og må betales før varen returneres til deg.

 

  1. Vi betaler forsendelsekostnader i forbindelse med returneringen av varen etter endt reparasjon (bare privatkunder)

  2. Vi sørger for å dekke dine utgifter for tilbakeleveringen, men bare hvis du benytter våre returpakkelabels og kun hvis reparasjonen er omfattet av garantien eller er reklamasjonsberettiget (bare privatkunder)

 

 
 

Salg av reservedeler



Mangler du reservedeler til ADJ produkter kan disse bestille direkte hos ADJ Partsshop

 

Reparasjon av Pioneer DJ Utstyr (Controllere, Headset, Høyttalere osv.)

Følg linket her: http://repair.pioneerdj.com/customer/claim/

OBS:

1. Under "Country of Purchase" skal velges "Norway"

2. Under "Dealer Where Purchased" skal velges "Music Group Denmark A/S"